Jump to content

Parkeersensoren laten inbouwen

RioJim

Recommended Posts

• Zo dat is een groot verschil in prijs.ik ben benieuwd

bij de superpacks zit het geintegreerd in je display van je boordcomputer. De losse set op ebay hebben apart schermpje of desgewenst alleen akoustisch signaal. Op zich voldoen deze prima

Dank je wel @venga1

Maar ik moet wel bekenen dat het voor mij dagenlijkse kost is

Dus ik heb wel eens geoevend heb :wink:

Maar dan nog.

Je hebt genoeg beunhazen die denken dat ze het ook kunnen en elke dag deze werkzaamheden doen.

Ik geloof niet dat jullie tot die groep behoren, leuk om jullie werkzaamheden te bekijken! :wink:

Waarom zeg ik dat? Omdat wij hier twee auto's hebben staan die graag van xenonverlichting voorzien willen worden. :D

Het wordt alleen een beetje kostbaar wanneer wij met twee auto's jouw kant op komen. Mogelijk dat wanneer RioTom

ook wat ingebouwd wil hebben, wij gezamenlijk de benzinekosten op ons kunnen nemen. Dat scheelt iedereen in de

kosten dacht ik zo.

• Like 1

Op eBay kan je voor ongeveer 25 euro een setje kopen in kleur

Heb dit bij een forum lid ook ingebouwd en het werkt perfect

Zal vanavond de links en foto's even plaatsen kan er nu even niet bij

Doen t nog steeds prima, zelfs in combi met de daarna nog aangesloten camera! xtra knows what he's doin'...!!

• Like 1

ja wel en van af nu zijn wij dus ook te volgen en te kontacten via facebook het word nu alemaal een beetje oficieel http://www.facebook....pmasters.kiario

dus schroom je niet om lid te worden en ook via de site kun je al je vragen en opmerkingen kwijt of als je iets wilt delen graag zou ik zeggen