Principia Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 In afwachting van mijn bestelde Kia Rio Design edition was ik me wat aan het inlezen op internet en kwam op dit leuk forum terecht met veel info. Me dus meteen aangemeld. Levering zal ergens in November zijn, kan me dus nog voldoende inlezen Gr. Marcel Quote
Guest Warmentuuter Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 Welkom op dit forum er valt hier genoeg te lezen over de Rio. En nu maar hopen dat het snel November wordt :-) Maar als je de Rio hebt even een foto-tje maken hoor . Daar zijn we gek op. Quote
xtra40 Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 Hallo Principia welkom hier op het forum ok ik ben ergnieuwsgierig naar de fotos ergens hier op het forum is er nog iemand die de design edition heeft besteld maar daar heb je mischien al wel wat over gelezen nu maar hopen dat hij snel komt 1 Quote
Principia Posted September 29, 2012 Author Posted September 29, 2012 Zal zeker foto's plaatsen Wij hebben gekozen voor een metallic zwarte uitvoering ( Hoewel ik erg getwijfeld heb tussen zwart en wit )en heb er ook nog een middenconsole in laten zetten. Quote
Jim Brouns Posted September 30, 2012 Posted September 30, 2012 Welkom en veel succes met wachten Quote
Recommended Posts