Guest laurens-e39 Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 hoi allemaal ik zal mezelf even voorstellen ik ben laurens ben 25 en woon in woerden ik werk als assemblage medewerker. ik rij zelf als degelijks vervoer in een smart en ik kon voor een leuk bedrag een sportage kopen met wat motor problemen. Hij loopt op 3cilinders als eerste hebben we compressie gemeten deze zit op alle 4 de cilinders op 12 bar dus dat zit wel goed leek mij. Alle bougie,s vonken ook netjes zijn wel oud maar even schoon gemaakt. Vanavond alles weer in elkaar gezet en hij liep even 1 min perfect wel hoog in toeren daarna begon hij weer slecht te lopen. Heeft iemand een idee wat er kan zijn ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaVeY^ Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 al een wat oudere topic maja je hebt de kop er al afgehad? zuiger is nog goed? zuigerveren niet versleten? zijn je wanden nog goed van de zuiger? Als je 12bar afleest is dat wel goed denk ik als ze alle 4 dat aangeven is de koppaking iig niet lek. zou de kop toch eens afhalen en de motor eens goed inspecteren...... wat het ook kan zijn is je verdeler.... zitten je boegie kabels aanvast kan zijn dat er iets mis is met je magneetje voor de ontsteking. hoop dat het mischien dat is dan is het simpel te verhelpen 2ehandsje of nieuwe erop te zetten en hij loopt weer als een trein. hoop dat je er iets aan hebt en anders dat het nu al opgelost is grts THomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 de kop was gescheurd en ik heb hem weer snel verkocht hij is naar polen als het goed is haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts