Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

ZO MOET JE DE RADIO DEMONTEREN

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb de radio van Histar met succes ingebouwd.

Gps en radio werken goed.

Nu heb ik een paar vraagjes:

Hoe bebben jullie de bedrading voor de bediening aan 't stuur aangesloten?

Hoe hebben jullie de usb aangeloten?

Ik kan de klok wel instellen maar als ik mijn sleutel uit het contact haal

is hij het juiste uur kwijt. De radiozenders worden wel behouden.

Bedankt

Geplaatst

op de 2 kabelboompjes die er bij zitten daar zit een usb stekker die je achter in je radio moet steken die is voor je usb aansluiting beneden

ook zit er in die 2 kabelboompjes diverse tulp stekkers en op 2 daarvan staat aux die moet je op elkaar aansluiten die zijn voor je aux aansluiting naast je usb aansluiting beneden

verder zitten er ook nog wat draden met ground en key 1 en key 2 nu moet je ground en key 2 gebruiken en op jet andere kabelboompje in elkaar steken de draad met key 1 word niet gebruikt

en waarschijnlijk staat je klok nog zo ingesteld dat hij de tijd overneemt van de rds en als je een beetje slechte ontvangst heb dan is de tijd weer anders maar zal na een tijdje weer goed moeten springen

maar beter om hem zo in te stellen dat deze niet synct met de rds tijd

ik hoop dat je hier iets mee kunt

Geplaatst

op de 2 kabelboompjes die er bij zitten daar zit een usb stekker die je achter in je radio moet steken die is voor je usb aansluiting beneden

ook zit er in die 2 kabelboompjes diverse tulp stekkers en op 2 daarvan staat aux die moet je op elkaar aansluiten die zijn voor je aux aansluiting naast je usb aansluiting beneden

verder zitten er ook nog wat draden met ground en key 1 en key 2 nu moet je ground en key 2 gebruiken en op jet andere kabelboompje in elkaar steken de draad met key 1 word niet gebruikt

en waarschijnlijk staat je klok nog zo ingesteld dat hij de tijd overneemt van de rds en als je een beetje slechte ontvangst heb dan is de tijd weer anders maar zal na een tijdje weer goed moeten springen

maar beter om hem zo in te stellen dat deze niet synct met de rds tijd

ik hoop dat je hier iets mee kunt

Het is me gelukt.

Bedankt voor de goede uitleg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...