xtra40 Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 ER IS AL EEN PAAR KEER GEVRAAGD HOE MOET E RADIO EN RADIO FRONT WORDEN VERWIJDERT HEB HIER WEER WAT FOTOS VAN GENOMEN EN VAN TEXT VOORZIEN ZO AT HET HOPENLIJK WAT DUIDELIJKER WORD 3 Quote
xtra40 Posted October 1, 2012 Author Posted October 1, 2012 Mischien nog wel leuk om te melden dat de auto van on zeer gewaardeerde lid MELRIO model heeft gestaan voor de fotos 1 Quote
Wimis on Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 Moet er nu zo geschreeuwd worden. Alles in de CAPS Quote
RioTom Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 @ Wimis, je kunt het toch lezen De boodschap is in ieder geval super! Goede handleiding. Quote
Delangsteman Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 Duidelijk, dat moet nu zelfs mij lukken. Grappig dat opeens heel de cockpit weg is Quote
xtra40 Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 De rest is er ook uit maar ik heb wat foos er tussen uit gelaten dus er missn wat stappen Maar de rest haal je aleen weg om een gps ontvanger te monteeren achter het combi Instrument is normaal ruimte om deze op een kachelbuis te plakken En als je een achteruit rijcamera paatst kan je makenlijker je bedrading daar wegwerken En aanpaken en vastmaken Deze fotos zijn nog in de maak maar zulen snel op me facebook pagina staan met alle text en uitleg er bij Quote
xtra40 Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Moet er nu zo geschreeuwd worden. Alles in de CAPS Dat was me zelf nog niet eens opgevallen Snap nu wel waarom ik het zonder bril kon leesen Quote
handyman Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Weer een perfecte handleiding. Is het een idee een aparte DIY (doe het zelf) rubriek aan te maken waar al deze handleidingen in komen te staan? Groetz Leo Quote
janusrowie Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Dat was me zelf nog niet eens opgevallen Snap nu wel waarom ik het zonder bril kon leesen Hier kan ik mee leven een duidelijke uitleg met foto's. Bedankt PIMPMASTER hoop op meer van dit soort uitleg te vernemen. 1 Quote
coolman_kk Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 PimpMasters I create one PDF file with your photos. (download) Quote
xtra40 Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 PimpMasters I create one PDF file with your photos. (download) @coolman There are more pictures u have made of chancing the complete radio unit And swap it for i from Hongkong they wil follow But i have to put text in them THE are in my Facebook page But stil Whith no text Quote
snellejelle1985 Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 te gek! fijne uitleg en super duidelijk zo met die foto's! Quote
dewpro Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 ....idd lekker duidelijk zo met die fotos !! Thx Quote
Urbanfoto Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Vandaag mij aftermarkt paneel eraf gehaald geen klipsen afgebroken daarvan. Dan de behuizing van de kmteller eraf gehaald en daar is er wel 1 afgebroken :'(. Rechts boven. Dan ook gemerkt dat ik veel schuifklipsen 'kwijt' ben en vindt ze niet zo direkt terug in de auto pffffffff..... Quote
xtra40 Posted October 29, 2012 Author Posted October 29, 2012 hey dat is vreemd die heb ik niet eerder meegemaakt behalve een keer bij al een omgebouwde radio daar waren er heel wat weg en nog meer wat e niet goed hadden gedaan zo als wel 2 of 3 van die bevestegings punten afgebroken Quote
blackviper Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 Tja die clipjes is echt ellende.. Ik zoek ook nog steeds losse clipjes.. Liggen bij mij ook overal en nergens en zonder die clipjes zit het idd niet echt goed vast Xtra bedoelde dan ook mijn paneel.. Quote
mr Wrong Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Hoi, Ik heb vandaag ok met moeite(nirt de juiste gereedschap bij hand) mijn originele paneel eraf gehaad. Heb toen een ander dubbel din radio met erg veel moeite terug geplaatst. Achter in zit een uitstekend metaal plaatje dat in de wrg zat van mijn radio, waardoor de radio een bepaalde hoek had en de radio niet goed gemonteerd kon worden. Daarna kreeg ik het dubbeldin aftermarket panee er niet goed meer op. Hebben jullie problemen gehad met het inbouwen? Quote
Smart Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Hebben jullie problemen gehad met het inbouwen? Je hebt blijkbaar je naam niet echt mee......! Quote
xtra40 Posted January 16, 2013 Author Posted January 16, 2013 Ik heb een paar kleine veranderingen moeten doen maar niet veel Ik weet niet wat voor radio je hebt ingebouwd ?? Quote
mr Wrong Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Het gaat om een dubbel din jvc kw-av60bt Quote
xtra40 Posted January 17, 2013 Author Posted January 17, 2013 Dat is toch niet zo maar iets dat zou toch goed moeten zijn lijkt mij Waarschijnlijk zit er iets niet goed in de montage plaaten Die beugel achter in daar moet de radio op rusten dat is goed maar hij mag Niet in de weg zitten Quote
mr Wrong Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Is me uiteindelijk goed gelukt alles in te bouwen. Weet niet of het normaal is, maar mijn dubbel din pas dus niet helemaal in de gat van het paneel. De gat is te klein, dus heb ik de radio achter het paneel geplaatst. gelukkig van het schermpje eraf en die is iets kleiner dus pas die wel door het gat. alleen staat mijn radio door die beugel aan de achterkant niet helemaal goed en is er een kiertje boven de radio, waardoor het niet helemaal goed afsluit. binnenkort maar weer even knutselen om alles netjes te krijgen Quote
xtra40 Posted January 17, 2013 Author Posted January 17, 2013 volgens mij klopt dat ook kijk maar eens op mijn facebook link staat hier onder aan daar staan wat fotos van radios en die zitten ook achter het paneel Quote
Recommended Posts