Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

ER IS AL EEN PAAR KEER GEVRAAGD HOE MOET E RADIO EN RADIO FRONT WORDEN VERWIJDERT

HEB HIER WEER WAT FOTOS VAN GENOMEN EN VAN TEXT VOORZIEN ZO AT HET HOPENLIJK WAT DUIDELIJKER WORD

051.jpg

055.jpg

056.jpg

057.jpg

058.jpg

059.jpg

060.jpg

061.jpg

062.jpg

063.jpg

• Like 3
Posted

De rest is er ook uit maar ik heb wat foos er tussen uit gelaten dus er missn wat stappen

Maar de rest haal je aleen weg om een gps ontvanger te monteeren achter het combi

Instrument is normaal ruimte om deze op een kachelbuis te plakken

En als je een achteruit rijcamera paatst kan je makenlijker je bedrading daar wegwerken

En aanpaken en vastmaken

Deze fotos zijn nog in de maak maar zulen snel op me facebook pagina staan met alle text en uitleg er bij

Posted

Moet er nu zo geschreeuwd worden.

Alles in de CAPS :?

Dat was me zelf nog niet eens opgevallen

Snap nu wel waarom ik het zonder bril kon leesen :wink:

Posted

Weer een perfecte handleiding.

Is het een idee een aparte DIY (doe het zelf) rubriek aan te maken waar al deze handleidingen in komen te staan?

Groetz

Leo

Posted

Dat was me zelf nog niet eens opgevallen

Snap nu wel waarom ik het zonder bril kon leesen :wink:

Hier kan ik mee leven een duidelijke uitleg met foto's.

Bedankt PIMPMASTER hoop op meer van dit soort uitleg te vernemen.

:winkiss:

• Like 1
Posted

PimpMasters I create one PDF file with your photos.

(download)

@coolman

There are more pictures u have made of chancing the complete radio unit

And swap it for i from Hongkong they wil follow

But i have to put text in them THE are in my Facebook page

But stil Whith no text

• 3 weeks later...
Posted

Vandaag mij aftermarkt paneel eraf gehaald geen klipsen afgebroken daarvan.

Dan de behuizing van de kmteller eraf gehaald en daar is er wel 1 afgebroken :'(.

Rechts boven.

Dan ook gemerkt dat ik veel schuifklipsen 'kwijt' ben en vindt ze niet zo direkt terug in de auto pffffffff.....

Posted

hey dat is vreemd die heb ik niet eerder meegemaakt

behalve een keer bij al een omgebouwde radio

daar waren er heel wat weg en nog meer wat e niet goed hadden gedaan zo als wel 2 of 3 van die bevestegings punten afgebroken

Posted

Tja die clipjes is echt ellende.. Ik zoek ook nog steeds losse clipjes.. Liggen bij mij ook overal en nergens en zonder die clipjes zit het idd niet echt goed vast :(

Xtra bedoelde dan ook mijn paneel.. ;)

• 2 months later...
Posted

Hoi,

Ik heb vandaag ok met moeite(nirt de juiste gereedschap bij hand) mijn originele paneel eraf gehaad. Heb toen een ander dubbel din radio met erg veel moeite terug geplaatst. Achter in zit een uitstekend metaal plaatje dat in de wrg zat van mijn radio, waardoor de radio een bepaalde hoek had en de radio niet goed gemonteerd kon worden. Daarna kreeg ik het dubbeldin aftermarket panee er niet goed meer op. Hebben jullie problemen gehad met het inbouwen?

Posted

Hebben jullie problemen gehad met het inbouwen?

Je hebt blijkbaar je naam niet echt mee......! ;)

Posted

Dat is toch niet zo maar iets dat zou toch goed moeten zijn lijkt mij

Waarschijnlijk zit er iets niet goed in de montage plaaten

Die beugel achter in daar moet de radio op rusten dat is goed maar hij mag

Niet in de weg zitten

Posted

Is me uiteindelijk goed gelukt alles in te bouwen. Weet niet of het normaal is, maar mijn dubbel din pas dus niet helemaal in de gat van het paneel. De gat is te klein, dus heb ik de radio achter het paneel geplaatst. gelukkig van het schermpje eraf en die is iets kleiner dus pas die wel door het gat.

alleen staat mijn radio door die beugel aan de achterkant niet helemaal goed en is er een kiertje boven de radio, waardoor het niet helemaal goed afsluit. binnenkort maar weer even knutselen om alles netjes te krijgen

Posted

volgens mij klopt dat ook kijk maar eens op mijn facebook link staat hier onder aan

daar staan wat fotos van radios en die zitten ook achter het paneel