Rene72 Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 Hallo allemaal, zal me even voorstellen. Ik ben René, ben 39 jaar en sinds september vorige jaar ben ik in bezit van een Kia Ceed SW. Ik hoop dat ik hier nog meer mensen zullen tegenkomen waar ik misschien wat ervaringen kan uitwisselen! Tot ziens maar dan! Quote
xtra40 Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 Hallo Rene welkom hier op het forum heel veel plezier van je nieuwe wagen en er komen er steeds meer met een ceed hier dus dat gaat helemaal goed komen en ik moet zegen dat het een heeeeeeeeeellllee mooie auto is Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.