Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Sinds twee weken de gelukkige eigenaar van een zwarte Ceed SW uit 2011. Rijdt super en toch iets heel anders dan de Mazda Premacy die ik hiervoor had.

Ik hoop vele fijne kilometers te rijden.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

nickyb2 welkom op het forum en veel plezier met de Cee'd SW

Geplaatst

Hey welkom, Nicky. Volgens mij heb ik ongeveer dezefde type Kia als jij gekocht. Die van mij komt ook uit 2011. Hij rijdt lekker he, en wat is ie ruim. Ben benieuwd wat je ervaringen zijn. Ik heb mijn Kia pas twee weken. Heb jij ook een foto van je Kia? Gr. Dave D.

Geplaatst

Als ik zo je foto bekijk hebben we inderdaad dezelfde, het s3ven type. Helaas nog geen foto van de mijne, maar die zal ik gauw eens maken.

Hij rijd inderdaad prima, moet nog wel erg wennen aan die achteruit camera.

Geplaatst

Ja Nicky, dat was idd wennen, zeker ook voor mijn partner! Maar ze kan er nu wel mee overweg. We waren achteruit rij sensoren gewend op de Citroen c4 en de Berlingo. Het leuke is dat we bijna dezelfde km stand hebben, dat is toch wel appart:)

Gr. Dave.

Geplaatst

Vanuit mijn Mazda heb ik enkel de ervaring met het hoofd omdraaien :).

Ben nu aan het zoeken voor winterbanden, maar dat lukt nog niet echt. Ik merk op vele sites dat ze de Cee'd als type vaak niet kennen. Als ze hem al kennen, dan klopt de band maat niet met wat er nu onder zit. Beetje onhandig nog allemaal.

Heb je nog zaken extra op de auto laten zetten? Zelf heb ook zo'n demonteerbare trekhaak laten plaatsen.

Geplaatst

Hoi Nicky, ik heb verders niet iets extra's erop laten zetten. (nog niet altans) Wil het een beetje vlotten met je winterbanden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...