Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aansluitingen Pioneer Navigatie Avic F920BT

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De Avic is aangesloten met de Stuurwiel interface van TcP 27.1142.404. Werkt prima, zelfs telefoon opnemen en neerleggen. Ik heb nu een achteruitrijcamera geplaatst en moet de draad hebben van de achteruitrij schakelaar. Wie kan mij helpen?

Geplaatst

Bedankt, maar:

De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera.

Geplaatst

Bedankt, maar:

De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera.

lijkt me heel erg stug dat die stekker er niet zit ????

je moet dat licht kleurige deel er ook aftrekken dan vind je hem wel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...