Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

De Avic is aangesloten met de Stuurwiel interface van TcP 27.1142.404. Werkt prima, zelfs telefoon opnemen en neerleggen. Ik heb nu een achteruitrijcamera geplaatst en moet de draad hebben van de achteruitrij schakelaar. Wie kan mij helpen?

Posted

Bedankt, maar:

De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera.

Posted

Bedankt, maar:

De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera.

lijkt me heel erg stug dat die stekker er niet zit ????

je moet dat licht kleurige deel er ook aftrekken dan vind je hem wel