jelle linnekamp Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 De Avic is aangesloten met de Stuurwiel interface van TcP 27.1142.404. Werkt prima, zelfs telefoon opnemen en neerleggen. Ik heb nu een achteruitrijcamera geplaatst en moet de draad hebben van de achteruitrij schakelaar. Wie kan mij helpen? Quote
handyman Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 groene draad in de kofferbak linkerzijde achter het zijpaneel. Quote
xtra40 Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 mischien dat deze foto wat duidenlijk maakt Quote
jelle linnekamp Posted October 12, 2012 Author Posted October 12, 2012 Bedankt, maar: De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera. Quote
xtra40 Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Bedankt, maar: De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera. lijkt me heel erg stug dat die stekker er niet zit ???? je moet dat licht kleurige deel er ook aftrekken dan vind je hem wel Quote
monteurtje Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Iets dichterbij achter het koppelingspendaal (horizontaal geplaatste stekker) zit een verbinding vanaf de versnellingsbak. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.