jelle linnekamp Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 De Avic is aangesloten met de Stuurwiel interface van TcP 27.1142.404. Werkt prima, zelfs telefoon opnemen en neerleggen. Ik heb nu een achteruitrijcamera geplaatst en moet de draad hebben van de achteruitrij schakelaar. Wie kan mij helpen? Quote
handyman Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 groene draad in de kofferbak linkerzijde achter het zijpaneel. Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 mischien dat deze foto wat duidenlijk maakt Quote
jelle linnekamp Geplaatst 12 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Oktober, 2012 Bedankt, maar: De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera. Quote
xtra40 Geplaatst 12 Oktober, 2012 Geplaatst 12 Oktober, 2012 Bedankt, maar: De foto van de aansluiting van de achetrij verlichting is achterhaald. Er is geen stekker meer te vinden. Nu moet de groene draad gevonden worden in de draad bundel (waar de stekker in zat). Met een proeflamp en een naald of speld kan de juiste draad gevonden worden. Verder handige hulp voor het vinden van de schakeldraad van de achteruitrij verlichting, Deze had ik nodig i.v.m. camera. lijkt me heel erg stug dat die stekker er niet zit ???? je moet dat licht kleurige deel er ook aftrekken dan vind je hem wel Quote
monteurtje Geplaatst 12 Oktober, 2012 Geplaatst 12 Oktober, 2012 Iets dichterbij achter het koppelingspendaal (horizontaal geplaatste stekker) zit een verbinding vanaf de versnellingsbak. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.