Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Na 7 jaar rondgereden te hebben in een Seat Ibiza, werd het eindelijk tijd voor een nieuwe auto.

In april had ik al gekeken naar een KIA Rio, maar had toen niet zo'n goed gevoel bij de dealer.

Na meerdere merken bekeken te hebben, toch maar eens naar een andere KIA dealer gegaan, in Amsterdam Zuidoost, en jawel hoor..... nadat wij daar wegliepen op een zaterdagmiddag in september, hadden wij een spiksplinternieuwe KIA Rio gekocht.

Op 5 oktober was het zover, vanaf die dag zijn wij de trotse eigenaren van een witte KIA Rio superpack. Nu een auto met vijf deuren, zodat onze zoon stukken makkelijker in kan stappen achterin. En uiteraard zijn de prachtige Phantom velgen er onder gezet, want een paar plastic wieldoppen kan natuurlijk niet.

Na een week de auto getest te hebben, en bijna elke dag weer nieuwe mogelijkheden ontdekt te hebben, moeten wij constateren dat dit de beste auto, met de meeste mogelijkheden in deze prijsklasse tot nu toe is.

Na wat rondgekeken te hebben op dit forum, zag ik dat een aantal mensen problemen hadden met het VSM pakket. Ik heb dat uiteraard onmiddelijk getest, want het zou toch niet gebeuren dat het er niet op zat. Ik heb mijn KIA Rio stil gezet op de helling naar het parkeerdek op het dak van de bloemenveiling in Aalsmeer, haalde mijn voet van de rem, en........ hij bleef gelukkig keurig staan.

Het enige wat ik nu heb gemerkt, is dat de autofunctie van de ruitenwissers niet werkt. De knop staat op auto, maar de wissers gaan ook niet heen en weer als ik de auto start. Ook heb ik last van teggenliggers die seinen met hun lichten als ik 's avonds rij. De stand van de koplampen staan goed en alle verlichting doet het. Misschien vinden ze de auto wel erg mooi :-) Eens kijken als ik tijd heb om even langs de dealer te gaan, of iemand hier moet nog een goed idee hebben?

Wij hopen in ieder geval nog heel veel plezier te hebben van deze prachtige KIA Rio.

Geplaatst

hallo Nibby1967

welkom hier op het forum en heeeeeeelllll veel plezier van je nieuwe rio maar dat lukt l aardig zo aan je verhaal te horen

als je denkt dat je licht te hoog staat kan je met het knopje van je hoogte versteling links naast je stuur je koplampen even 1 tikie omlaag zetten en zo kijken of mensen niet meer naar je seinen

maar je moet toch nog terug naar de garage voor je ruiten wissers vraag dan even of ze de hoogte willen controleeren

Geplaatst

Welkom Nibby bij dit forum. Veel veilige km's toegewenst met je Rio. Wit is wel mooi he? P.s. wil je eens een keer een foto maken van je nieuwe aanwinst? Gr. Dave.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...