Twan-San Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Heej Hallo, Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van mijn nieuwe Kia Rio Comfort-pack met 17 Inch Phantom wielen. Knettermooie bak meen ik. Ter vervanging van mijn Mercedes-Benz C-klasse C270Cdi. Nog geen spijt. Grtz, Twan-San. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Welkom hier op het forum Twan-san Wel een hele overstap van een benz naar een kia Maar het is inderdaad een heerlijke wagen Veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst met je mooie Rio Mischien nog even een paar mooie fotos dan kunnen wij ook mee genieten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riofan Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Hallo mede Kia rijders, Sinds gisteren in het bezit van een zilvergrijze Rio 1.2 superpack.Wat een heerlijke wagen is dit zeg. Ik heb deze wagen van de Kia dealer uit Nootdorp gekocht , dit was daar een demo model van een jaar oud met 5000 km op de teller. Groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Hallo riofan ook voor jou welkom hier op het forum veel plezier van je mooie rio maar ik denk dat je je even moet voor stellen in een eigen draadje dat leest voor de mensen hier iets makenijker en het reageert iets persoonlijker veel lees plezier verder en ik ben een beetje jaloers op je wielen erug mooi deze uitvoering :tt1: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riofan Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 oh sorry zie het nu pas ik zag nieuw hier staan dus dacht daar moet ik zijn. Maar komt goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave D Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Veel plezier hier, en zeker ook plezier met je auto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts