Wilfred Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 BMW ingeruild (kapotte turbo), maar wel iets moois voor terug Quote
Jim Brouns Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Welkom, en erg nette auto. Veel plezier ermee Quote
xtra40 Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Welkom hier op het forum Hele mooie wagen heel veel plezier van je mooie sorento Heb net van zo eentje de TURBO vervangen zie elders hier op het forum Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.