Peet99 Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Hallo Allemaal, Ik ben sinds mei in het bezit van een witte Kia Rio 1.2 Super Pack. Gr Peet99 Quote
Dave D Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Van harte welkom Peet, en veel plezier met je Kia. Gr. Dave. Quote
xtra40 Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Hallo Peet welkom hier op het forum Heel veel plezier van je mooie witte rio En heel veel lees plezier hier op het forum Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.