Zaa'd Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Hallo allemaal, Ik ben Mark uit Voorburg. Ben de trotse eigenaar van een zwarte Cee'd 2012 Premium Pack. Weinig mods want alles zit er al op. Heb wel bij de dealer er 18" Sportage velgen op laten zetten met uiteraard plattere banden Foto's volgen z.s.m. Groet, Mark Quote
xtra40 Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 Hallo Mark welkom op het forum Veel plezier toe gewenst met je mooie Ceed stacks inderdaad een heeeeeeeele mooie wagen Veel lees plezier hier en we wachten in Spanning af naar je foto's ( daar zijn we gek op hier ) Quote
Dave D Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 Welkom hier, Zaa'd. Veilige km's met je Kia. Quote
Zaa'd Posted October 20, 2012 Author Posted October 20, 2012 wat een warm welkom, dank jullie voor de reacties Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.