Ceasar67 Posted October 19, 2012 Posted October 19, 2012 Ik heb een nieuwe Kia Sportage (2012). Ik probeer de audio instellingen vast te zetten, maar elke keer springt het terug naar fabriekinstellingen. Hoe zet ik de instelling "vast" (ik weet dat navigatie bij nieuwe invoer standaard teruggezet word). Tevens is het geluid van enorme slechte kwaliteit, is dat iets van Kia en wat kan ik er aan doen? Quote
rightone Posted October 19, 2012 Posted October 19, 2012 als je de bass bijvoorbeeld verhoogd/verlaagd hebt moet je eerstop het pijltje rechtsboven drukken en daarna kom je weer in het basisscherm en dan moet je op "ok" onder aan het scherm en als het goed worden de instelling nu wel opgeslagen. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.