PeterPeter Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Hallo, Sinds een week of vier ben ik ook een nieuwe Kia rijder. Heb een zwarte Rio 1.2 plus pack van 7 maanden oud gekocht. Het is een nette companycar van Kia geweest met 27.000 km op de teller. Ik heb altijd Franse auto's gehad, dus de Kia was wel even wennen. Misschien iets minder comfort, maar het verbruik en de kwaliteit gaven voor mij de doorslag. Ik ben zeer tevreden over deze Rio. Groet, Peter Quote
xtra40 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Hallo Peter welkom hier op het forum en heeeeel veel plezier van je rio wel iets anders als een franse auto maar zeker een hele goede keuze denk ik zo maar Quote
Dave D Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Hoi Peter, welkom hier. Allereerst veel plezier met je Kia. En dat is toevallig, ik heb voor de Cee'd drie Franse auto's gehad, drie keer Citroen. Maar ik moet je zeggen, ben al helemaal gewend met de Kia, ook een fijne auto hoor, zo ook je Rio. Gr. Dave. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Ziet er top uit peter, Veel plezier met de nieuwe Rio Quote
PeterPeter Geplaatst 20 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Oktober, 2012 Hoi Peter, welkom hier. Allereerst veel plezier met je Kia. En dat is toevallig, ik heb voor de Cee'd drie Franse auto's gehad, drie keer Citroen. Maar ik moet je zeggen, ben al helemaal gewend met de Kia, ook een fijne auto hoor, zo ook je Rio. Gr. Dave. en toevallig ook nog uit Helliemond Quote
Dave D Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Ow, dat had ik nog niet gezien. Hahah. Waar komt je Kia vandaan, VDNS B.V. (Kia Helmond) toevallig? Gr. Dave Cee'D Quote
PeterPeter Geplaatst 20 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Oktober, 2012 Ow, dat had ik nog niet gezien. Hahah. Waar komt je Kia vandaan, VDNS B.V. (Kia Helmond) toevallig? Gr. Dave Cee'D inderdaad in ook in Helmond gekocht. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.