Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Sinds een week of vier ben ik ook een nieuwe Kia rijder. Heb een zwarte Rio 1.2 plus pack van 7 maanden oud gekocht. Het is een nette companycar van Kia geweest met 27.000 km op de teller. Ik heb altijd Franse auto's gehad, dus de Kia was wel even wennen. Misschien iets minder comfort, maar het verbruik en de kwaliteit gaven voor mij de doorslag. Ik ben zeer tevreden over deze Rio.

Groet, Peter

post-7545-0-92956300-1350740472_thumb.jpg

Geplaatst

Hallo Peter

welkom hier op het forum

en heeeeel veel plezier van je rio wel iets anders als een franse auto maar zeker een hele goede keuze denk ik zo maar

Geplaatst

Hoi Peter, welkom hier. Allereerst veel plezier met je Kia. En dat is toevallig, ik heb voor de Cee'd drie Franse auto's gehad, drie keer Citroen. Maar ik moet je zeggen, ben al helemaal gewend met de Kia, ook een fijne auto hoor, zo ook je Rio.

Gr. Dave.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ziet er top uit peter, Veel plezier met de nieuwe Rio

Geplaatst

Hoi Peter, welkom hier. Allereerst veel plezier met je Kia. En dat is toevallig, ik heb voor de Cee'd drie Franse auto's gehad, drie keer Citroen. Maar ik moet je zeggen, ben al helemaal gewend met de Kia, ook een fijne auto hoor, zo ook je Rio.

Gr. Dave.

en toevallig ook nog uit Helliemond
Geplaatst

Ow, dat had ik nog niet gezien. Hahah.

Waar komt je Kia vandaan, VDNS B.V. (Kia Helmond) toevallig?

Gr. Dave Cee'D

Geplaatst

Ow, dat had ik nog niet gezien. Hahah.

Waar komt je Kia vandaan, VDNS B.V. (Kia Helmond) toevallig?

Gr. Dave Cee'D

inderdaad in ook in Helmond gekocht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...