Remko1975 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Beste mensen, Ik had me al eens eerder aangemeld op de website van Kiaclub.nl en ook al gepost. Maar op de één of andere manier bestaat mijn account niet meer. Op advies van een administrator dan maar een nieuwe account aangemaakt. Ik ben geïnteresseerd in de website van Kiaclub.nl omdat mijn vriendin in een Kia Pride rijdt. Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf een Toyotarijder ben... Op de website van de Carina-Avensisclub ben ik daarom ook te vinden. Ik hoop vooral kennis te kunnen delen op de website van de Kiaclub. Groeten, Remko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave D Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Welkom Remko, pas maar op!! Straks ben je geinfecteerd met het Kia virus (komt overwaaien vanuit Korea:) ) Grz. Dave. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts