Walk Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Vraagje..... Ik wil winterbanden met een set velgen voor SP3 aanschaffen, echter zonder bandenspanningssensoren dus met gewone ventielen. Moet er iets gerestet worden? Gr Walter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Vraagje..... Ik wil winterbanden met een set velgen voor SP3 aanschaffen, echter zonder bandenspanningssensoren dus met gewone ventielen. Moet er iets gerestet worden? Gr Walter Gewone banden (met sensor) achterin leggen ??? De KIA dealer zou zeggen: voorzie je winterbanden ook met sensor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermanus Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Is dat een beetje betaalbaar, winterbanden/velgen voorzien van sensoren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Stukje info: Met de nieuwe wetgeving biedt TPMS nieuwe omzetkansen. Binnen de EU-landen is het wettelijk verplicht dat nieuwe automodellen vanaf 2012 voorzien zijn van een TPMS-systeem en voertuigen vanaf 2014 een werkend TPMS-systeem aan boord hebben. Vanaf januari 2015 wordt een voertuig zelfs afgekeurd op basis van de Europese norm 2010/48EC indien het TPMS-systeem niet werkt. Bron: mijngrossier.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 geldt dat ook voor de passieve systemen die via de abs sensoren werken. Je krijgt dan wel de melding dat er iets aan de hand is alleen kun je de druk niet per band aflezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiekerjan Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Ik heb nog een setje winterbanden op LM velgen te koop! Zie hier voor de details: Omdat het nog zacht weer is, mogen ze voor een zacht prijsje weg: € 550,- Antwoord graag via PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts