Dave D Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Ik was toevallig op de Duitse Kia site aan het bladeren naar occasions, toen kwam ik deze speciale Kia Cee'd 'dream team' tegen. Met led verlichting in de bumpers (niet eerder gezien) en standaard zwarte velgen. Vind de voorbumpers wel wat, maar ik denk dat ze alleen maar in Duitsland te verkrijgen waren, helaas. Laat jullie toch even wat foto's zien! (foto's ...ik krijg die andere foto's er niet op helaas 106 K nog over?!?) Quote
Urbanfoto Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Velgen kan je altijd zelf zwart laten spuiten . Bumper zal je wel via via kunnen aangeraken vermoed ik. Enkel de dealer of de persoon waar je het aan vraagt zal een beetje moeite moeten willen doen! Quote
Dave D Geplaatst 21 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 Oktober, 2012 Dat klopt, velgen kun je ook zelf laten coaten of spuiten (lakken) , maar ik vond het actiemodel in zijn compleet wel geslaagd, in combi met die voorbumper (duitse uitvoering). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.