Guest Picantje1.2 Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Hallo allemaal, Er is veel informatie op dit forum te vinden dus ik ben even lid geworden. Ik ben sinds 10 maanden eigenaar van een picanto 1.2. Gekocht bij de Kia Van Voorden in Almere. Groetjes, Picantje1.2 Quote
biancaa Posted October 28, 2012 Posted October 28, 2012 Hallo mijn naam is Bianca en ik rijdt al heel wat jaren een picanto bling, helaas gaat deze auto eruit en heb ik gisteren wat testritjes gemaakt in een nieuwe picanto Picanto is de ideale auto voor mij klein, rijdt heerlijk en parkeren lukt me altijd hihi ben een vrouw he. Voordat ik een nieuwe picanto aanschaf dacht ik laat eens wat meer ervaringen en tips opdoen via dit forum. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.