Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb inmiddels al diverse reacties gegeven maar zal me nu ook eens netjes voorstellen.

Ik ben Erik Plat, nog net aan de goede kant van de 30. Werkzaam in de landmeetwereld en woonachtig in het friese Wolvega. Sinds een week of 4 in het bezit van een zwarte Kia Rio 1.2 CVVT Plus Pack 3drs die voor ons al ingereden was , 5 maanden oud. Het is het dagelijkse vervoermiddel van mijn vrouw (José) dus ik kan er alleen maar in het weekend en 's avonds van genieten. We zijn tot aan nu toe erg tevreden ook al zit het beruchte VSM pakket er bij ons ook niet op. Ik bekijk het nuchter en kan niet tot een andere conclusie komen dat het jammer is en dat we echt wel zonder kunnen. Maar dit is persoonlijk! (voordat iemand mij er op aanvalt....) Het was voor ons wel even een omschakeling van een 120PK sterke diesel (Renault Megane) naar een bescheiden bemeten benzine maar het valt ons echt hartstikke mee. Ook qua binnenruimte e.d. Zal binnenkort ook even een foto posten, altijd leuk.

groeten Erik

• Like 1
Geplaatst

Welkom Erik, jouw realiteitszin doet mij goed!

Veel lees- en postplezier, maar dat had je stiekum al gedaan.... :D

• Like 1
Geplaatst

hallo Erik en welkom op het forum en heeel veel plezier van je rio

en inderdaad ook zonder het vsm paket is het een super veilige wagen dus missen zul je het niet

verder veel lees plezier hier maar dat heb je al gedaan als ik het goed lees

Geplaatst

Dank iedereen voor dit hartelijke welkom!

@betominice

Stellingwerfs is inderdoad een moai toaltien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...