plattie Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Heb inmiddels al diverse reacties gegeven maar zal me nu ook eens netjes voorstellen. Ik ben Erik Plat, nog net aan de goede kant van de 30. Werkzaam in de landmeetwereld en woonachtig in het friese Wolvega. Sinds een week of 4 in het bezit van een zwarte Kia Rio 1.2 CVVT Plus Pack 3drs die voor ons al ingereden was , 5 maanden oud. Het is het dagelijkse vervoermiddel van mijn vrouw (José) dus ik kan er alleen maar in het weekend en 's avonds van genieten. We zijn tot aan nu toe erg tevreden ook al zit het beruchte VSM pakket er bij ons ook niet op. Ik bekijk het nuchter en kan niet tot een andere conclusie komen dat het jammer is en dat we echt wel zonder kunnen. Maar dit is persoonlijk! (voordat iemand mij er op aanvalt....) Het was voor ons wel even een omschakeling van een 120PK sterke diesel (Renault Megane) naar een bescheiden bemeten benzine maar het valt ons echt hartstikke mee. Ook qua binnenruimte e.d. Zal binnenkort ook even een foto posten, altijd leuk. groeten Erik 1 Quote
betominice Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Hoi Erik Van harte welkom op het forum. Wolvenga dat plaatsje ken ik wel leuk dialectje heb er een vriend wonen . Veel plezier met je nieuwe aankoop. Quote
Smart Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Welkom Erik, jouw realiteitszin doet mij goed! Veel lees- en postplezier, maar dat had je stiekum al gedaan.... 1 Quote
xtra40 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 hallo Erik en welkom op het forum en heeel veel plezier van je rio en inderdaad ook zonder het vsm paket is het een super veilige wagen dus missen zul je het niet verder veel lees plezier hier maar dat heb je al gedaan als ik het goed lees Quote
Jim Brouns Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Welkom en veel plezier met de rio. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Erik, veel plezier met jullie nieuwe Rio. Quote
plattie Geplaatst 31 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2012 Dank iedereen voor dit hartelijke welkom! @betominice Stellingwerfs is inderdoad een moai toaltien! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.