Jump to content

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo ik ben ton, eigenaar van een Kia Sorento, maar niet voor lang meer na jaren met erg veel plezier de Sorento te hebben gereden wordt de wegenbelasting toch wel erg hoog en dus, nadat er een lampje kapot was en het zeer hard sneeuwde naar de dealer getogen en tijden het vernieuwen van het lampje een andere Kia gekocht en wel de Rio 1.4 All Star na 11 april wordt deze geleverd en wij zijn erg benieuwd hoe dit zal bevallen. Het is natuurlijk wel een heel andere auto maar wij hebben groot vertrouwen in onze dealer waar wij al jaren komen en ook in het Kia merk. Verder heb ik gezien dat dit forum er erg leuk uit ziet dus misschien blijf ik wel heel lang mee babbelen.

groet ton

Hallo Ton,

welkom hier op het forum.

Wel een leuk verhaal, is je lampje kapot van je Sorento, koop je maar een nieuwe Rio :shock:

Ik wens je vanaf 11 April heel veel rijplezier en vooral veel veilige kilometers met je nieuwe Rio.

Groeten

Philip

• 2 weeks later...

Ja morgen is het zover, dan kunnen wij onze nieuwe aanwinst in ontvangst nemen de Kia Rio Hatchback All Stars 1,4. Wij hebben hem gister al gezien maar was nog niet helemaal klaar, de kleur Tropical Red Metallic. Als er foto's zijn dan worden ze geplaatst (na het weekend)

ton :D