Guest Diet Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Ik heb onlangs een nieuwe velgenset gekocht en zit nu met een dubbel stel. Deze velgen zijn 100% origineel van Kia (17 inch) en de winterbanden erop zijn nieuw van midden oktober. De reden dat ik ze wegdoe is dat mijn nieuwe velgenset 18 inch is en ik met mijn huidige 17 inch velgen niets meer kan doen. Ik vraag voor heel deze splinternieuwe set 850 euro, voor de nieuwe velgen en de nieuwe banden. Ik heb foto's maar deze zijn blijkbaar te groot om ze op dit forum te plaatsen. Als je foto's wil,stuur ik ze door per mail. Indien geïnteresseerd, mag je me altijd per mail contacteren : meyersdieter@hotmail.com Dieter Ik heb onlangs een nieuwe velgenset gekocht en zit nu met een dubbel stel. Deze velgen zijn 100% origineel van Kia (17 inch) en de winterbanden erop zijn nieuw van midden oktober. De reden dat ik ze wegdoe is dat mijn nieuwe velgenset 18 inch is en ik met mijn huidige 17 inch velgen niets meer kan doen. Ik vraag voor heel deze splinternieuwe set 850 euro, voor de nieuwe velgen en de nieuwe banden. Indien geïnteresseerd, mag je me altijd per mail contacteren : meyersdieter@hotmail.com Dieter Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Heb je ook een foto van de set ?? Zo dat we ook weten om welke set het gaat Verkoopt Mischien wat makenlijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 In drie verschillende topics je bandenset aanbieden vind ik iets teveel van het goede. Dat is forumvervuiling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Deze hoort ook niet hier Diet gaarne topic aanmaken waar hij behoort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts