Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Kia Venga uit 2010 met een LG audio/navigatiesysteem. Nu heb ik het probleem dat het scherm vastslaat. Ik kan er helemaal niets meer mee beginnen als dit gebeurt. De radio blijft wel doorspelen. De knoppen reageren dan ook niet meer. Soms doet hij het de volgende dag wel weer maar dan slaat hij even later weer vast. Heb al geprobeerd om het te herstellen door de minpool van de accu enige tijd er af te halen maar dit helpt ook niet. Heeft iemand een oplossing?

Geplaatst

Nadat mijn LG navi/audio-systeem was vastgelopen in mijn Venga, schermfreeze, is er een hele nieuwe unit geplaatst.

Geplaatst

Hoi Boschberg,

Bij mij is tijden het updaten op 80% de update gestopt met de mededeling dat de data niet geschikt was voor dit systeem.

Daarna had ik alleen nog maar een heel dure autoradio met nog maar 1 zender.

Vandaag bij de dealer geweest en nu blijkt dat het systeem onherstelbaar beschadigd is. Ik krijg morgen een vervangend systeem ( wat niet orgineel is )

want er wordt een nieuw systeem geplaatst. Alleen is het niet bekend wanneer dit geleverd kan worden.

Ook mijn venga is van november 2010

Geplaatst

Vandaag bij Kia Leerentveld in Zwolle geweest. Zij hebben geprobeerd de update op het systeem te zetten met het gevolg dat het systeem nu niets meer doet (kan alleen nog 1 radiozender beluisteren). Leerentveld heeft geregeld dat ik via Kia Nederland een ander toestel krijg. Prima service!

Geplaatst

Hoi Smart,

Hoe oud was jouw systeem toen deze werd vervangen?

Sorry boschberg, jouw vraag over het hoofd gezien!

Mijn systeem was drie weken oud, toen ik de problemen kreeg.

De unit is onder garantie vervangen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...