Administrators Jheroen Geplaatst 3 November, 2012 Administrators Geplaatst 3 November, 2012 Hallo l.visser, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. l.visser is lid geworden op 3 november 2012 - 09:32. Bekijk l.visser's Profiel Quote
l.visser Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 goede morgen mede Kia club leden, wij, mijn vrouw en ik, zijn sinds woensdag de trotse bezitters van een Kia rio en zo doende vanmorgen mij hier ingeschreven op deze Kia club wij hopen jaren plezier te beleven aan onze nieuwe auto, en van deze Kia club mvg L.visser Quote
xtra40 Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 Hallo L.Visser welkom hier op het forum ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben van jullie mooie rio en dat je hier op het forum nog iets opsteekt ;-) en we zijn hier gek op fotos Quote
Jim Brouns Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 Welkom en veel plezier met de rio. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.