MGA1600 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Op het internet kwam ik laatst een setje tegen van kant-en-klaar geknipte geluidreductie matten voor de Sportage. Dat zou op allerlei plaatsen onder het tapijt moeten komen en achter de bekleding van de deuren en de beenruimte voor. Nu vind ik het motorgeluid wel acceptabel (behalve bij doortrekken, dan gromt hij nogal) maar het bandengeluid is vrij nadrukkelijk aanwezig en zou wel wat minder mogen.... Heeft iemand ervaring met zo'n setje of me een andere wijze van geluidreductie? Wat is er eraan en scheelt het (veel)? Ben benieuwd! Gr. Quote
Ferry82 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Hi heb je hier ook een linkje naar het product van? Quote
MGA1600 Geplaatst 5 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2012 Hi heb je hier ook een linkje naar het product van? Hier bijvoorbeeld: http://www.sharkracing.com/acecart/bin/shop.cgi?action=view&itemID=soundproof1_2_17&cate=031302000 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.