Administrators Jheroen Geplaatst 6 November, 2012 Administrators Geplaatst 6 November, 2012 Hallo Mr_NoXville, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Mr_NoXville is lid geworden op 6 november 2012 - 13:01. Bekijk Mr_NoXville's Profiel Quote
Mr_NoXville Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Hey jongens ! Ik ben Barry K ik woon in Putte (woensdrecht) , Noord brabant . Ben 24jaar en werk als kraan machinist bij de firma Aertssen in belgië . Zelf ben ik ook belg . Mn hobby's zijn fotografie daarom de bewerkte foto's , haha . Nu ben ik sinds 9 - 11 - 2012 trotse eigenaar van een Kia Sportage 2.7 V6 van 2005 . De sportage rijd SUPER ! Het verbruik is wel wat hoger als een gemiddelde wagen , maar dat weet je op voorhand . Zelf wil ik mn speakers nog veranderen , heeft er iemand tips van hoe ik dit moet doen? En wat zijn de afmetingen en max diepte die ik kan steken van tweeters en speakers. enige goede aanbevelingen ? Hier wat foto's Groetjes en hoop hier nog wat kia rijders te leren kennen van de buurt . Quote
Jim Brouns Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Veel plezier met de aanwinst. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.