Don56 Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Het witte gedeelte in de koplampen (aan de bovenkant in de unit) vind ik niet mooi staan. Weet iemand- of heeft iemand een idee hoe je dit een andere kleur - in mijn geval zwart - kan geven? Tips zijn zéér welkom! Quote
xtra40 Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ja hoor haal je koplamp uit je auto leg hem in een oven even bakken op 90 graden terek nu met heel veel moeite je koplamp gkas van je koplamp af En dan kan je dat deel er uit halen en spuiten Hoe ik dit heb gedaan kan je terug zien op mijn Facebook pagina Link staat hier onder vermeld in mijn hand tekeningen wand zo als je kan zien Heb ik er led verlichting achter gemaakt Wel moet je weten dat het een enorme klus is Of je kijkt even tusen de accesoire fotos daar staan ook booskijkers voor je koplampen tussen deze laat je dan in kleur spuiten dit komt voor een deel over dat witte deel heen Quote
sarkesteijn Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Of je plakt het witte gedeelte af en spuit het met plastidip (komt ie weer ). Als je het dan niks vindt trek je het er zo weer vanaf. Quote
Don56 Geplaatst 23 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2012 @xtra40 - @sarkesteijn Dank voor de tips! M'n koplampen 'bakken in de over' geeft mij geen prettig gevoel..hahaha Het idee met plastidip (jawel! ) lijkt mij wel wat, is in ieder geval een stuk minder bewerkelijk. Quote
Don56 Geplaatst 23 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2012 Plasti-dip (jawel..alweer!!! ) black (zwart) 325ML de 'originele', is die alweer ergens te koop in NL? (een alternatief hiervoor mag ook natuurlijk!) Quote
sarkesteijn Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Moet je even op het plastidip topic kijken. Volgens mij stond daar een link naar waar ik het vandaan heb. Quote
sarkesteijn Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Dit is volgens mij de enige site die ze nog heeft. http://www.classicinternational.eu/plastidip/spray-mat-camo-smoke/plastidip-spray/ En dan bedoel ik de originele plasti dip uit de usa Quote
Presiozo Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 the real deal! lets plastidip the whole f*ck*ng car Quote
Don56 Geplaatst 24 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2012 Is het eventueel ook te doen met 'Glans zwart folie'? - zie: http://www.auto-wrappen.com/carwrap-folie/Glans-zwart-folie is een veel goedkopere oplossing dan! Heeft iemand hier ervaring mee? Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Ja ik. Hoe wil je de mal maken? Snijden als het al op de koplampen zit is geen optie want de kans dat je in de lamp snijd is erg groot. Quote
Don56 Geplaatst 24 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2012 @sarkesteijn da's mooi! Ik ga het morgen eens even bekijken, ben straks druk bezig met de chiptuning. Ik denk met een mal, mesjes lijken mij ook niet zo handig in de buurt van de lamp en de lak Waar heb jij die mal van gemaakt? Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Ik heb ervaring met stickers plakken. Heb dat drie jaar gedaan op auto's. Ik heb nog geen ervaring met de mal maken voor de koplampen. Heb het zelf ook nog niet gedaan. Heb hier nog wel een grote rol met mat zwarte folie staan, dus misschien dat ik het daar wel mee gaat proberen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.