Administrators Jheroen Geplaatst 24 November, 2012 Administrators Geplaatst 24 November, 2012 Hallo veldepc, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. veldepc is lid geworden op 23 november 2012 - 15:11. Bekijk veldepc's Profiel Quote
veldepc Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Beste Jheroen, dank voor je welkomswoord. Mijn naam is Pascal. Sinds afgelopen donderdag trotse bezitter van een Kia Sportage 1.7Crdi Superpack. Tot nu toe erg blij mee In het dagelijks leven ben ik eigenaar van een verkeerskundig adviesbureau en duik ik veel. Tenslotte vader van twee kinderen. Via dit forum probeer ik wat meer te weten te komen over de Sportage en wat er allemaal mogelijk is qua leuke features en gadgets Groet Pascal Quote
Jim Brouns Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Welkom en veel plezier hier. Quote
xtra40 Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Hallo Pascal Welkom hier op het forum ik wens je veel plezier van je mooie sportage En heel veel leesplezier hier op het forum ik denk dat er genoeg te lezen is Voor je en dat je genoeg gadgets gaat vinden hier Ps. Misschien nog een paar mooie foto's van je mooie auto plaatsen daar zijn wel gek op hier Quote
veldepc Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Hallo Pascal Welkom hier op het forum ik wens je veel plezier van je mooie sportage En heel veel leesplezier hier op het forum ik denk dat er genoeg te lezen is Voor je en dat je genoeg gadgets gaat vinden hier Ps. Misschien nog een paar mooie foto's van je mooie auto plaatsen daar zijn wel gek op hier Ga ik zeker doen. Maar sinds ik hem donderdag mee heb gekregen van de garage is het alleen maar slecht weer geweest. Hopelijk van de week een paar mooie kiekjes maken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.