Jump to content
Onderdelenshop24.com

accessoires sorento

Recommended Posts

Posted

op mijn nieuwe sorento welke ik zaterdag ga halen zitten een paar nieuwe snufjes waar ik niets van wist en volgens de dealer gratis zijn in februari.

privecie glas, achterspoiler in kleur, getinte koplampen en alu look inplaats van hout is toch een pakkat van 895,00 incl.

aangezien ik hem in oktober had besteld zaten deze opties er niet op.

maar daar ik de dealer een gouden tip had gegeven over de motage van velgen zie eerder bericht kon hij een conflict met de leverancier van de velgen snel oplossen en kunnen mijn brede bande toch onder de sorento.

zijn er meer mensen die iets over de asseccoires hebben gehoord.

groetjes blijde rijder

Posted

Hoi BLije rijder

Daar wil ik meer van weten want ik haal mijn S volgende week op maar mijn dealer zei er niks over. Sterker nog er zit nog gewoon een houten interieur in dus is het een model 2004.

Niks geen dakspoiler of getint glas op mijn S, ja in de showroom staat die er wel zo eentje ( is dit niet alleen bij de diesel of v6 modellen? ) maar de mijne is begin 2004 besteld dus zal de dealer wel stellen dat ik dan geen recht van spreken heb ???

Staat dat ergens zwart op wit van die opties?

Aad

Posted
Hoi BLije rijder

Daar wil ik meer van weten want ik haal mijn S volgende week op maar mijn dealer zei er niks over. Sterker nog er zit nog gewoon een houten interieur in dus is het een model 2004.

Niks geen dakspoiler of getint glas op mijn S, ja in de showroom staat die er wel zo eentje ( is dit niet alleen bij de diesel of v6 modellen? ) maar de mijne is begin 2004 besteld dus zal de dealer wel stellen dat ik dan geen recht van spreken heb ???

Staat dat ergens zwart op wit van die opties?

Aad

ben er inmiddels achter dat ik een extreme uitvoering de sorento in heb gekocht.

het blijkt dat er verschillende uitvoerimgen van de s worden aangeboden net als bij de sportage.

ik heb mijn s trouwens in oktober besteld en deze zou eigelijk in april/mei komen 6 maanden leverings garantie de dealer beld 4 weken geleden dat deze uitvoering binnen was gekomen en omdat ik deze opties ook op mijn vorige s had wilde ik dit nu weer dus hebben we deze gekocht.

was eerst 895,00 ? duurder en 1 week later was het weer gratis aanbieding volgens de dealer m?n s is trouwens nog niet afgeleverd omdat er geen asseccoire binnen waren als hij klaar is zet ik wel een foto op het forum.

gr. edwin

Posted

Ik heb 10 januari jl een Sorento 2.5CRDI Aut EX gekocht bij de Kia Dealer in Den Bosch. Als extra opties: achterspoiler, vervanging van de Kia schokdempers door Koni's, twee kleuren leren bekleding en enkele kleine dingen. Ontbindende voorwaarde voor de koop was dat de auto v??r half april geleverd moest worden. Eind januari kreeg ik van de dealer de keuze voorgelegd van de 'Extreme'-versie (dakspoiler, privacy-glas en een andere uitvoering van het koplampglas); deze uitvoering was snel leverbaar en werd door de dealer zonder meerkosten aangeboden. Als ik mij goed herinner wordt de 'Extreme'-versie uitlsuitend geleverd voor de V6 en automaat-types. Aanstaande vrijdag (18 feb) kan ik de auto ophalen. Een levertijd van krap vijf weken is geweldig; zeker als ik alle leveringsellende lees die veel mensen hebben gehad.

Charles

PS: voorzover ik weet heeft het 2005 model alu look. Of dit voor alle modellen geldt weet ik niet.

Posted

ben erg benieuwd wat je bij jouw dealer moet betalen voor twee kleuren leer.

heb zelf licht en donkergrijs leer laten plaatsen, jomt terug in de bekleding.

gr. edwin

Posted

Twee kleuren leer, in mijn geval donkerrood en zwart, kostte eur 1995,00 Waarschijnlijk kan het goedkoper als je zelf op zoek gaat naar een bekledingsbedrijf i.p.v. het door de dealer laten doen, maar daar had ik geen zin in.

Charles

Posted
Twee kleuren leer, in mijn geval donkerrood en zwart, kostte eur 1995,00 Waarschijnlijk kan het goedkoper als je zelf op zoek gaat naar een bekledingsbedrijf i.p.v. het door de dealer laten doen, maar daar had ik geen zin in.

Charles

Hebbie de nieuwe accesoire prijslijst al gezien? ( zie thekiafancommunity ) Leer inbouw was 1750 EUR en is nu 1350,- ( een-kleur )

Posted

Bedankt voor deze info Aad. Oorspronkelijk zou ik mijn Sorento afgelopen vrijdag krijgen maar omdat het bekledingsbedrijf de planning niet kon halen is de levering uitgesteld naar as donderdag. Alleen jammer dat ik inmiddels wel het geld heb overgemaakt naar de dealer maar ik ga zeker proberen om de minderkosten van het leer terug te krijgen met, eerlijk is eerlijk, verrekening van de accessoires die iets duurder zijn geworden zoals alarm en trekhaak.

Charles

Posted
Alleen jammer dat ik inmiddels wel het geld heb overgemaakt naar de dealer maar ik ga zeker proberen om de minderkosten van het leer terug te krijgen met, eerlijk is eerlijk, verrekening van de accessoires die iets duurder zijn geworden zoals alarm en trekhaak.

Charles

Dat je geld hebt gestort zou niet uit mogen maken. Als je iets koopt krijg je het toch overal voor de "going prijs" Dus waarom meer betalen?

Alarm is inderdaad schandalig duurder geworden. Ik heb een seca kl II laten inbouwen voor 475 ( niet bij de dealer ) ik vraag me af welk merk die 700 eur uit de prijslijst vertegenwoordigd. Lijkt mij teveel geld.

Merkwaaridg dat een hoop acc. goedkoper zijn geworden, wel fijn aan de ene kant maar aan de andere kant krijg je toch het gevoel voorheen ( om het op zijn zachtjes te zeggen ) te zijn opgelicht.

Ben benieuwd wat je dealer doet.

Heb je trouwens ook extra BPM onkosten? ( ivm de duurdere S tijdens levering? )

Posted

staat volgens mij erg gaaf rood met zwart.

heb zelf bij BMS in haarlem de voor ramen donker laten maken en twee kleuren leer antraciet en licht grijs zelfde als interieur laten plaatsen voor 1350,00

veel problemen gehad met aflevering zou eigelijk zaterdag 5 feb. zijn maar werd donderdag avond 10 feb. om 21.15 en moest vrijdag ochtend met de nieuwe S naar oosterijk verbruik viel mee 1 op 7,5 gemideld voor een 3.5 liter.

je moet trouwens eens goed op je klokje letten hoor van veel mensen dat deze niet goed zijn is bij mij ook het geval gaat steeds van de goede tijd af.

nu nog de accessoires erop dan is ie klaar.

ik hoop mekaar ens te zien op een meeting of zo.

gr. edwin