Carabiner Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Ha allen, goed topic! Ik denk er ook over een dakje te laten inbouwen. Mijn dealer heeft het aangeboden voor 1100. Maar dat moet goedkoper kunnen. Zal het in de gate houden hier als er ooit een 'grootverbruikers' aanbod komt. Quote
blackviper Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Ik ben nog benaderd door autocool. Hij wil graag weten om hoeveel mensen het gaat zodat hij kan bepalen wat een leuke kortings actie is. Wellicht een idee een poll te openen? Dan kunnen we het aantal auto's en type auto bepalen en aan de hand daarvan bepalen waar het het meest interessant is? Quote
RB- Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Goed plan maak dan 1 aan met Meerdere modellen kia's Quote
Don56 Geplaatst 3 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2012 Goed idee, maar ik denk dat het mij nu toch even iets te duur zal worden Eerst maar over 3 weken een dubbel RVS-uitlaatje er onder en in het voorjaar 17-inchers met nieuwe zomersloffen en dan.. zie ik wel weer! Quote
blackviper Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Bij deze een topic aan gemaakt: http://www.kiaclub.nl/topic/11570-interesse-peiling-elektrisch-schuif-en-kantel-dak/ Quote
sarkesteijn Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Goed idee, maar ik denk dat het mij nu toch even iets te duur zal worden Eerst maar over 3 weken een dubbel RVS-uitlaatje er onder en in het voorjaar 17-inchers met nieuwe zomersloffen en dan.. zie ik wel weer! 17 is te klein! Groter gaan jonguhhhhh... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.