burgemeester Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Hallo Ceed rijders en uiteraard alle andere Kia rijders ! Nu nog even Sportage ( 2009/heden) rijder maar volgende week mijn Ceed 1.6crdi pluspack ophalen hoor. Op dit topic nog geen diesel ervaringen gelezen, zijn er zo weinig rijders in deze categorie ? Wellicht heb ik er overheen gelezen maar toch geen of weinig diesel gezien. Quote
Wimke Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Ik rij zelf de GDI versie, maar zou toch verwachten dat de meest "leaserijders" wel een diesel zouden rijden. De benzine uitvoering bevalt ons prima! Ook onze Cee'd heeft een pluspack en dat maakt de auto wel lekker compleet. Vooral het interieur is ontzettend mooi! Veel plezier met je Cee'd. Quote
burgemeester Geplaatst 9 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2012 Hoi Wimke, Bedankt voor je reactie, wellicht zijn er inderdaad weinig privé dieselrijders op dit forum. Overstappen van een Sportage 2.0 ( 2009) benzine naar de C eed 1.6 ( 2012) diesel riep wat vragen op vwb het verbruik, maar 's elders neuzen naar info dus ! Leaserijders zijn denk wat minder betrokken bij verbruik. Gr. Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 December, 2012 Geplaatst 14 December, 2012 Goede keuze ! Wij hebben een Demo Cee'd Diesel maar dat is écht een geweldige auto. Quote
burgemeester Geplaatst 16 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2012 Hoi Peterrrrr, Afgelopen zaterdag onze 1.6 crdi pluspack ( Black Pearl) opgehaald en uiteraard eventjes een lekker ritje gemaakt! Erg fijn rijden, wat een rust, hoewel de Sportage ook prima reed is deze diesel toch een verademing hoor. Indrukwekkend interieur, schakelen is ook stukje fijner, wel ff wennen aan die 6e versnelling. Héle knappe auto dus ! Verbruik gaan we nog zien. Quote
Speedy-b Geplaatst 30 December, 2012 Geplaatst 30 December, 2012 Hoi Peterrrrr, Afgelopen zaterdag onze 1.6 crdi pluspack ( Black Pearl) opgehaald en uiteraard eventjes een lekker ritje gemaakt! Erg fijn rijden, wat een rust, hoewel de Sportage ook prima reed is deze diesel toch een verademing hoor. Indrukwekkend interieur, schakelen is ook stukje fijner, wel ff wennen aan die 6e versnelling. Héle knappe auto dus ! Verbruik gaan we nog zien. Ben benieuwd. Ik heb ook een diesel via lease besteld en komt 22 februari 2013 (dark Gun Metal) 1 Quote
Janbauke Geplaatst 15 Januari, 2013 Geplaatst 15 Januari, 2013 Is er geen kia club???? Waar we allemaal bijelkaar kunnen komen??? Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2013 Geplaatst 15 Januari, 2013 Jazeker, in Breukelen..... Verzonden vanaf mijn iPhone. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.