Administrators Jheroen Geplaatst 11 December, 2012 Administrators Geplaatst 11 December, 2012 Hallo mensen, Is een uitgebreid video (embed) component iets waar we hier wat aan hebben cq mee doen? Je kunt met dat component video's eenvoudig rangschikken en tonen.
blackviper Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 Wordt hier toch alleen maar gelinkt vanuit youtube? Zie mensen niet zo snel filmpjes uploaden..
Administrators Jheroen Geplaatst 11 December, 2012 Topic Starter Administrators Geplaatst 11 December, 2012 Wordt hier toch alleen maar gelinkt vanuit youtube? Zie mensen niet zo snel filmpjes uploaden.. Dat klopt, dat component doet hetzelfde alleen kan je een soort videocollectie maken (indelen) zodat je een soort eigen videoverzameling kunt aanleggen.
Smart Geplaatst 12 December, 2012 Geplaatst 12 December, 2012 Volgens mij moet zoiets groeien, maar ik ben er voor!
Administrators Jheroen Geplaatst 13 December, 2012 Topic Starter Administrators Geplaatst 13 December, 2012 Ik ga het er straks in zetten en dan zien we wel hoe het gaat lopen
Aanbevolen Berichten