Joencis Geplaatst 18 December, 2012 Geplaatst 18 December, 2012 Fijn dat je je auto weer schadevrij terug hebt. De volgende keer niet meer op het scherm kijken en dan een fietser aanrijden om je auto gepoetst en wel terug te krijgen Kun je beter je auto zelf wassen en poetsen Grtz. Specialmade :lol: :lol: Nee zeker niet!! Poetsen doe ik zelf ook vaak genoeg hoor! Quote
robinbroekhuis Geplaatst 8 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2013 Gisteren heb ik na ruim 5 weken dan eindelijk de Rio weer op kunnen halen. Aangezien het donker was, was het moeilijk te zien of alles correct was gedaan. Op het eerste gezicht zag het er prima uit. Echter bij het starten van de auto en wegrijden had ik het idee dat er gele koplampen in zaten. Bij thuiskomst maar even nagekeken en blijkt dat ze (om welke reden dan ook) mijn GP Thunder 7500K eruit hebben gehaald en er inderdaad andere lampen in hebben gezet. Tevens viel mij op dat er bij mij nieuwe velg standaard wielbouten waren gebruikt, terwijl er hiervoor mooie zwarte voor in de plaats zaten. Bij verder kijken blijkt dat ze bij alle velgen de bouten maar hebben vervangen voor standaard wielbouten. Raar :S Vandaag dus maar even verhaal halen en zorgen dat deze twee 'fouten' ongedaan worden gemaakt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.