Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je voor het welkom! Helemaal nieuw op het forum en ook helemaal nieuw bij Kia. Na meer dan 25 jaar Ford te hebben gereden overgestapt op KIa. Vandaag hebben we een Kia Cee'd SW GDI Plus Pack gekocht in de kleur Gun Grey met 17" Genua velgen. Het was voor mij een hele stap na 9 nieuwe Fords over te stappen naar een ander merk. Heb er wel een maand of 3 over gedaan om tot dit besluit te komen. Vooral het hele internet afspeuren op zoek naar negatieve info over de Cee'd. Deze week kwam ik tot de conclusie dat de Kia Cee'd erg goed uit de bus komt op diverse gebieden. Deze auto biedt veel voor een acceptabel bedrag. Na vanmiddag een proefrit gemaakt te hebben was ik 100% overtuigd. De auto word in de 2e week van januari geleverd.

Als we m hebben opgehaald dan plaats ik zeker een paar foto's van de nieuwe aanwinst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...