Xceed Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 OP Ebay kwam ik een vervangend logo van Kia tegen. Nu is mijn vraag: Wie weet of deze op een 2012 Cee'd SW passen. http://www.ebay.co.uk/itm/160677377529?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 1 Quote
Marillion Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 Hoi, Als het goed is staan er de afmetingen bij, deze moet je vergelijken met degene die op je auto zitten. De logo's zijn voorzien van dubbelzijdige tape (3M). Ik heb de logo's erop zitten die op een KIA Forte passen.... 1 Quote
Xceed Geplaatst 23 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 December, 2012 Ik vind de logo's wel apart. Heb je deze ook op ebay gekocht? Quote
Xceed Geplaatst 23 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 December, 2012 zou je de afmetingen hier kunnen vermelden? ik heb de auto nog niet maar wil alvast de logo's kopen. neem aan dat jij ook een cee'd 2012 hebt. Quote
Marillion Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 Hoi, Nee, ik heb een cee'd van 2010 (zie foto garage). Ik heb mijn embleem bij onderstaand eBay gekocht. Ik zou als ik jou was, gewoon de afmetingen opmeten bij een cee'd in de showroom, om er zeker van te zijn dat je de juiste afmeting hebt. http://www.ebay.com/itm/KIA-FORTE-2010-EMBLEM-SET-Replacement-/290341684896 Quote
tazz Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 OP Ebay kwam ik een vervangend logo van Kia tegen. Nu is mijn vraag: Wie weet of deze op een 2012 Cee'd SW passen. http://www.ebay.co.u...984.m1423.l2649 gewoon uit interesse; is dit een logo dat enkel in Amerika op de Kia's wordt geplaatst? en waarom daar een ander logo? Quote
Xceed Geplaatst 5 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2013 Heb de "Koup" logo's binnen uit de USA, ze waren er al binnen een week. Het is een complete set voor de wielen, het stuur en voor en achterkant. En nu nog wachten tot ik mijn nieuwe Cee'd kan ophalen! Quote
Marillion Geplaatst 5 Januari, 2013 Geplaatst 5 Januari, 2013 Als je ze geplaatst hebt ben ik wel benieuwd naar het resultaat .........foto's Succes Quote
Xceed Geplaatst 9 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2013 Heb de badges voor de Cee'd aangepast en voorzien van een carbon look. Quote
Dave D Geplaatst 9 Januari, 2013 Geplaatst 9 Januari, 2013 Cool Xceed. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet op je Kia. Kun je dat eens een keer laten zien? Dave D. Quote
Xceed Geplaatst 9 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2013 Volgende week komt de Kia, dan nog ff monteren en een paar plaatjes schieten Quote
Xceed Geplaatst 17 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 Januari, 2013 De logo's lagen te branden in de kast dus het werd nodig tijd ze te monteren op de Cee'd. De logo's op de wielen plakken was een makkie. Er zit wel 3M tape op maar voor de zekerheid toch maar montagekit gebruikt zodat ze nooit meer losgaan. Het stuur was een ander probleem. De orginele Kia badge is bol, aan de binnenkant is deze dus hol, daar kwam ik achter toen ik 'm demonteerde. Heb dus met een scalpelmesje een uur liggen prutsen om het plastic vlak te maken zodat de nieuwe badge er vlekkeloos oppast. Mijn vrouw had bedenkingen over mijn werkzaamheden maar ik had er het volste vertrouwen in dat het ging lukken. De nieuwe badge voorzien van een laagje montagekit, ff goed aandrukken en klaar is kees. Hier alvast de foto's van de geplaatste logo's. Morgen ga ik de voor en achter badge er afhalen en de andere plaatsen. 1 Quote
Zaa'd Geplaatst 17 Januari, 2013 Geplaatst 17 Januari, 2013 netjes, ziet er gelikt uit , en nog gefeliciteerd met je Cee'd Quote
Xceed Geplaatst 18 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2013 Ondanks het koude weer is het toch gelukt de badges van de voor en achterkant los te krijgen. Met behulp van de fohn ging het erg makkelijk. Tevens vandaag een andere antenne gekocht want de orginele leek wel een wokkel. 1 Quote
LED-Lightning Geplaatst 18 Januari, 2013 Geplaatst 18 Januari, 2013 Ziet er inderdaad mooi uit zo, dat logo! Quote
HobbyRobby Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Het stuur was een ander probleem. De orginele Kia badge is bol, aan de binnenkant is deze dus hol, daar kwam ik achter toen ik 'm demonteerde. Heb dus met een scalpelmesje een uur liggen prutsen om het plastic vlak te maken zodat de nieuwe badge er vlekkeloos oppast. Mijn vrouw had bedenkingen over mijn werkzaamheden maar ik had er het volste vertrouwen in dat het ging lukken. De nieuwe badge voorzien van een laagje montagekit, ff goed aandrukken en klaar is kees. Zie je die letters "Airbag" op je stuur? Quote
Zaa'd Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Zie je die letters "Airbag" op je stuur? ja gezien Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Hahaha.....het logo straks in het voorhoofd! Quote
Zaa'd Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Hahaha.....het logo straks in het voorhoofd! , alsof het logo dat er standaard opzit, in rook opgaat... Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Nee, dat zondermeer niet. Maar de gedachte dat het nieuwe logo zo'n 'indruk' zou kunnen maken was toch even heel erg komisch....vond ik. 1 Quote
Zaa'd Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 dat de artsen gaan twijfelen bij de sectie op het lichaam, ik dacht dat de persoon in een Kia zat, maar dat logo wat we in het voorhoofd zien komt niet overeen, zijn we wel met het goeie lichaam bezig, alleen voor die verwarring zouden we allemaal het logo al moeten vervangen 2 Quote
Xceed Geplaatst 24 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2013 Erg grappig...lol..... ...Maar ik kan jullie vertellen dat het orginele logo van dikker materiaal is dan de nieuwe. Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Dat zal, maar de impact is dan ook navenant.....hahaha! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.