Administrators Jheroen Geplaatst 1 Januari, 2013 Administrators Geplaatst 1 Januari, 2013 Hallo Myrom, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Myrom is lid geworden op 1 januari 2013 - 09:56. Bekijk Myrom's Profiel Quote
Myrom Geplaatst 1 Januari, 2013 Geplaatst 1 Januari, 2013 Hoi iedereen, Eerst en vooral voor iedereen een gelukkig nieuwjaar. Mijn naam is Romain en woon in Belgisch Limburg. Ik ben van plan in het eerste kwartaal van dit nieuwe jaar een nieuwe wagen te kopen, en mijn eerste keuze valt op een KIA Sportage iTouch, welke nu bij het aankomende Brusselse autosalon met een mooie korting verkocht zal worden. Maar zoals ik zeg ben ik nog niet volledig overtuigd en twijfel nog tussen een NISSAN Qashqai en deze Sportage. Quote
Jim Brouns Geplaatst 1 Januari, 2013 Geplaatst 1 Januari, 2013 Welkom en veel succes met de keuze. Quote
Myrom Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 Whoehoe..... Morgen is "Super Friday"! Eindelijk mag ik mijn nieuwe Sportage in ontvangst nemen. Als laatste eerbetoon, krijgt mijn 8 jaar oude Opel Astra nog een poetsbeurt voor ik hem inlever! Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 heel veel plezier van je nieuwe wagen maar dat zit wel goed als ik zo je reactie lees Quote
Myrom Geplaatst 30 Maart, 2013 Geplaatst 30 Maart, 2013 Dit is hem dan.... Mijn KIA Sportage 1.7 CRDi iTouch Kleur is Sirius Silver Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
skoebidoe Geplaatst 31 Maart, 2013 Geplaatst 31 Maart, 2013 EINDELIJK !!! Wat een prachtige wagen Na zo lang te moeten wachten....en wat zijn de eerste indrukken? Alvast veel succes ermee, Groetjes , Mike Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.