Administrators Jheroen Geplaatst 1 Januari, 2013 Administrators Geplaatst 1 Januari, 2013 Hallo Ghost1987, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Ghost1987 is lid geworden op 1 januari 2013 - 17:44. Bekijk Ghost1987's Profiel Quote
Ghost1987 Geplaatst 1 Januari, 2013 Geplaatst 1 Januari, 2013 Hoi, Aangezien ik samen met mijn vriendin een kia gekocht heb leek het mij leuk/handig om mij hier aan te melden. Wij hebben een Kia Rio gekocht (Kia Rio Design edition 5drs) en mogen deze 10-01-2013 ophalen. Ik zie dat er met de nieuwe modellen redelijk veel problemen zijn en ben hier toch een beetje van geschrokken... -krakend Dashboard -problemen met de Airco die automatisch aanslaat? -drukgroep hopelijk ga ik hier geen last van krijgen..... Mvg, Quote
Jim Brouns Geplaatst 1 Januari, 2013 Geplaatst 1 Januari, 2013 Welkom hier en veel plezier te de nieuwe wagen, problemen zijn er welvaar echt niet bij elke rio, wij hebben 10000 km gereden en echt nergens last van. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.