Administrators Jheroen Posted January 2, 2013 Administrators Share Posted January 2, 2013 Hallo chloso, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. chloso is lid geworden op 2 januari 2013 - 19:44. Bekijk chloso's Profiel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chloso Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 hoi allen nog 1 a 2 weken en ik ben een trotse bezitter van een nieuwe KIA Cee'd 2012. kleur sand track, panoramisch dak,... heb 'm eind oktober 2012 besteld en hij zou de 2e /3e week van januari aan me geleverd kunnen worden nog een paar spannende nachten / dagen dus voor ik 'm heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Wat duren twee weken dan toch lang he. Alvast veel plezier met de nieuwe Cee'd toegewenst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chloso Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Wat duren twee weken dan toch lang he. Alvast veel plezier met de nieuwe Cee'd toegewenst ja da kun je wel zeggen heb vandaag de datum gekregen da'k m kan afhalen donderdag 10-1-13 is 'm van mij nog een weekske dromen dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts