Administrators Jheroen Geplaatst 2 Januari, 2013 Administrators Geplaatst 2 Januari, 2013 Hallo chloso, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. chloso is lid geworden op 2 januari 2013 - 19:44. Bekijk chloso's Profiel Quote
chloso Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 hoi allen nog 1 a 2 weken en ik ben een trotse bezitter van een nieuwe KIA Cee'd 2012. kleur sand track, panoramisch dak,... heb 'm eind oktober 2012 besteld en hij zou de 2e /3e week van januari aan me geleverd kunnen worden nog een paar spannende nachten / dagen dus voor ik 'm heb Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Wat duren twee weken dan toch lang he. Alvast veel plezier met de nieuwe Cee'd toegewenst Quote
chloso Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Wat duren twee weken dan toch lang he. Alvast veel plezier met de nieuwe Cee'd toegewenst ja da kun je wel zeggen heb vandaag de datum gekregen da'k m kan afhalen donderdag 10-1-13 is 'm van mij nog een weekske dromen dus Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.