rdlanenga Geplaatst 30 Juni, 2009 Geplaatst 30 Juni, 2009 heeft de mijn in ieder geval (nog) geen last van. Hoeveel kilometer geleden is je distributieriem vervangen? Quote
central56 Geplaatst 6 Juli, 2009 Geplaatst 6 Juli, 2009 hai ga woensdag mijn kia joice uit 2002 halen en kijk er naar uit op dit forum mee te doen gr cor:grin: Quote
Relena Geplaatst 7 Juli, 2009 Geplaatst 7 Juli, 2009 hai ga woensdag mijn kia joice uit 2002 halen en kijk er naar uit op dit forum mee te doen gr cor:grin: Welkom, het zal je zeker bevallen op dit forum omdat er altijd wel iets is wat je kunt leren of uitleggen. Laat gewoon in de toekomst horen hoe ie rijdt en foto's zijn ook welkom. Groetjes, Relena Quote
Mr.Jummy Geplaatst 13 Juli, 2009 Geplaatst 13 Juli, 2009 He luitjes, Ook ik rij sinds februari 2009 een Kia Joice uit 2001. Vakantie in het vooruitzicht, groot gezin en prijs/kwaliteit verhouding en zijn enorme ruimte hebben mij doen besluiten om eens over te stappen op een Joice. Bevalt me perfect moet ik toegeven. Alleen wel wat onkosten gehad. Nieuwe distributie riem uit voorzorg laten plaatsen omdat de onderhoudshistorie niet meer voorhanden was en een nieuwe condensor voor de airco. Oude was snotrot. Maar ja wat wil je als ie al 250.000 km heeft gedraaid op LPG en nog steeds als een zonnetje loopt en straalt. Groet Elbert alias Mr.Jummy Quote
Martin Geplaatst 8 September, 2009 Geplaatst 8 September, 2009 Zwakke punten heb ik elders al een keer op deze site gezet, maar denk aan spruitstuk, dwarsdragers achterwielen, distributieriem op tijd vervangen (om 75000). Verder een gedegen auto die met ''normaal'' onderhoud lang mee kan Quote
bradly Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 hoi ik heb sinds 6 weken een kia joice bouwjaar 2002 g3 Quote
corne Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 (aangepast) ja ik ben ook een joice rijder beval goed hij is van 6-2003 90000km op de teller 12 Januari, 2010 aangepast door corne Quote
Meisjesdroom Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 Ook ik ben een Joice rijder,mijne is van 2001 en in mijn bezit vanaf 2005. Met 3 kids en af en toe een vriendinnetje of 2 mee is het natuurlijk een super auto. Mijn vriendin met 4 kids heb ik zoveel positieve verhalen verteld dat zij op zoek is gegaan en een hele mooie heeft gevonden en superblij is met d'r Joice. Wat ik trouwens wel leuk vind (als vrouw) dat er mannen zijn die zoveel van auto's af weten (zeggen ze) en als je dan zegt dat je een Joice hebt ze heel vaak raar gaan kijken, want ze kennen hem niet:lol: Quote
peterb28 Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 hallo rij er ook een prima auto tot nog toe Gr Peter Quote
Petervdn Geplaatst 9 April, 2010 Geplaatst 9 April, 2010 Hoi, Per 10 april as ben ik ook een KIA Joice-rijder. We hebben bij Autozuid in Eindhoven een 2e-handse KIA Joice LS Comfort uit 2002 gekocht. Ben benieuwd. Quote
Mr.Jummy Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 He, luitjes Per 10-04-2010 ben ik geen Kia Joice rijder meer. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er met net zoveel plezier meer rijdt als dat ik heb gedaan. Luitjes de groeten, al hou ik het forum wel af en toe in de gaten. Greetz Elbert Quote
peterb28 Geplaatst 11 April, 2010 Geplaatst 11 April, 2010 graag zou ik willen weten wie er een kia joice heeft !!! tuurlijk heb er een hoezo Gr Peter Quote
peterb28 Geplaatst 11 April, 2010 Geplaatst 11 April, 2010 Ook ik ben een Joice rijder,mijne is van 2001 en in mijn bezit vanaf 2005.Met 3 kids en af en toe een vriendinnetje of 2 mee is het natuurlijk een super auto. Mijn vriendin met 4 kids heb ik zoveel positieve verhalen verteld dat zij op zoek is gegaan en een hele mooie heeft gevonden en superblij is met d'r Joice. Wat ik trouwens wel leuk vind (als vrouw) dat er mannen zijn die zoveel van auto's af weten (zeggen ze) en als je dan zegt dat je een Joice hebt ze heel vaak raar gaan kijken, want ze kennen hem niet:lol: Prima auto schat ik rij er met plezier in Gr Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.