Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Welke LEDS voor KIA rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, welke leds heb ik nodig als ik alles wil vervangen in mijn KIA rio supermacht?

Geplaatst

Alles zou mooi zijn. heb je een lijstje?

Volgens mij zijn er nog meer mensen die dit willen weten.

Gr. Rob

Geplaatst

Als je de fittings wilt weten dan hoef je alleen maar in je Handleiding te kijken, daar staat het in

Het vinden van een goeie LED is een ander verhaal. Heb er zelf wel een paar gevonden en geïnstalleerd maar nog steeds niet helemaal tevreden

Had hier ook al een topic over gestart een tijdje terug: http://www.kiaclub.nl/topic/10484-knipper-lichten-en-achteruitrij-lichten-vervangen-met-led/page__hl__achteruitrij

Heb nog geen foto's van de achteruitrijd lichten maar daar heb ik denk ik al wel een goeie voor.

De knipperlichten is nog kloten omdat je er een weerstand tussen zou moeten zetten omdat die anders sneller gaat knipperen (hyper flashing). In somige auto's is dit ook te verhelpen door een andere relai er in te zetten maar dat kan bij de nieuwe rio niet.

Er zijn volgens mij ook al knipperlichten met ingebouwde weerstand maar die zijn aardig prijzig. Je hoeft in ieder geval geen CANBUS LED's te halen voor de Rio, maakt geen verschil.

voor de binnenkant zijn er andere mensen die dat wel weten

en Ebay is je vriend in de zoektocht naar LED's :P

Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...