wesdaan Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 beste mede forumers ik heb nu 3 weken een rio nu kom ik er achter dat ik met geen mogelijkheid mijn airco uit krijg de clima staat niet op automatisch als ik dan op mode druk en zo een ander progrmma wil kiezen slaat hij automatich terug op auto en dan het teken van de voorruit verwarming hierin kan ik de knop airco niet uitschakelen wat te doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 als kachel op auto ontwasemen staat dan kan je je airco niet uit zetten behalven met een magische knoppen combinatie of als je het heel erg vervelend vind de witte stekker van de voeler af halen achter het zwarte afdek plaatje achter je binnen spiegel maar ik zou zeggen lees even of google even door het forum er is al wel het een en ander over gepost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesdaan Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 top gelijk geprobeerd en gelukt alleen wel als ik hem van clima afhaal slaat hij onmiddelijk weer op auto en met de airco aan waarom is dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 ja helaas elke keer als je hem weer op auto zet of je contact aan of uit doet gaat hij weer op automaat staan daarom zijn er heel wat forum leden die het bewuste witte stekkertje los halen achter de spiegel zit rechts een klepje deze pak je er makenlijk af en dan zie je deze 2 dingen het witte is voor de ontwazeming Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesdaan Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 oke top ga ik doen komt het door het vochtige weer? of is dit altijd het geval? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Normaal gesproken komt het door het vochtige weer Maar sommige hebben er altijd last van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rightone Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Moet zeggen met de vorst van afgelopen weken ging mijn auto ontwaseming bijna niet aan nu het weer bijna "tropisch" is staat standaard de auto ontwaseming weer aan,..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Klopt wel als het vriest dan kan de airco niet aan deze zou stuk gaan vandaar dat deze dan niet aan gaat En als het goed vriest zit er ook niet zo veel vocht in de lucht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts