Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

kia rio superpack airco gaat niet uit

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

beste mede forumers

ik heb nu 3 weken een rio

nu kom ik er achter dat ik met geen mogelijkheid mijn airco uit krijg

de clima staat niet op automatisch

als ik dan op mode druk en zo een ander progrmma wil kiezen slaat hij automatich terug op auto en dan het teken van de voorruit verwarming

hierin kan ik de knop airco niet uitschakelen

wat te doen?

Geplaatst

als kachel op auto ontwasemen staat dan kan je je airco niet uit zetten behalven met een magische knoppen combinatie

of als je het heel erg vervelend vind de witte stekker van de voeler af halen achter het zwarte afdek plaatje achter je binnen spiegel

maar ik zou zeggen lees even of google even door het forum er is al wel het een en ander over gepost

ontwasemen.jpg

Geplaatst

gelijk geprobeerd en gelukt

alleen wel als ik hem van clima afhaal slaat hij onmiddelijk weer op auto en met de airco aan

waarom is dit?

Geplaatst

ja helaas elke keer als je hem weer op auto zet of je contact aan of uit doet gaat hij weer op automaat staan

daarom zijn er heel wat forum leden die het bewuste witte stekkertje los halen

achter de spiegel zit rechts een klepje deze pak je er makenlijk af en dan zie je deze 2 dingen het witte is voor de ontwazeming

sensorsvoorruit.jpg

Geplaatst

oke top ga ik doen

komt het door het vochtige weer?

of is dit altijd het geval?

Geplaatst

Moet zeggen met de vorst van afgelopen weken ging mijn auto ontwaseming bijna niet aan nu het weer bijna "tropisch" is staat standaard de auto ontwaseming weer aan,..... :wink:

Geplaatst

Klopt wel als het vriest dan kan de airco niet aan deze zou stuk gaan vandaar dat deze dan niet aan gaat

En als het goed vriest zit er ook niet zo veel vocht in de lucht

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...