benv Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 het audio syteem van onze venga heeft kuren. de ene keer doet de achteruitrijcamera het niet en de bluetooth verbinding wel en soms is het andersom of geeft het audio deel maar 1zender. soms loopt ook de hele handel gewoon vast en doet niks het meer. de navigatie doet het zowiezo niet meer.. volgens mijn dealer moet er een nieuw systeem in. ik zeg doen. mmmmmaaaaaaaaarrrrr daar moeten ze eerst toestemming van de importeur voor hebben en dat kan 2 tot 5 weken duren. ik zeg raar maar ok we doen het er maar mee.Na inmiddels 3 weken te hebben gewacht begin ik mij er toch wel aan te irriteren. dealer weer gebeld maar moet gewoon blijven wachten.. heeft iemand hier ook zulk soort ervaringen. grt Ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Dag Ben, dat vind ik niet normaal. De dealer hoort dit gewoon op te lossen. De klant hoort daar geen last van te hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Zoals Smart al zegt de dealer moet dit oplossen die heeft het product aan je verkocht dat de dealer toestemming moet hebben vind ik een beetje raar dat is het ondernemers risico en klant moet hier geen hinder van ondervinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benv Posted February 8, 2013 Author Share Posted February 8, 2013 heren, ik ben het zeker met jullie eens maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. we gaan nu zelf kontakt opnemen met kia nederland. ik ben benieuwd wat dat oplevert . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benv Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 Inmiddels kontakt gehad met KIA Nederland er is volgens hen schijnbaar een structureel probleem met de Radio (Mediacenter). En de leverancier ervan. Waardoor er geen nieuwe in Europa te vinden is. Wachten is de enige optie waarschijnlijk tot ongeveer eind maart. Ben ik hier nu de enige met dit probleem????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Ben ik hier nu de enige met dit probleem????? Hahaha.....nee, want er is toch een structureel tekort in Europa!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
expeuk Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Hallo Ben, Je bent zeker niet de enige. Bij mij stopte het complete systeem, alleen de radio deed het nog op 1 zender. voor de rest was het een zwart beeld. Mijn dealer heeft het gehele apparaat gedemonteerden er tijdelijk een ander (niet in mijn venga passend) systeem in gemonteerd. Na 6 weken was het nieuwe systeem gearriveerd en weer keurig gemonteerd. Zo kan het dus ook. Sucses Willem 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Hallo Ben, Je bent zeker niet de enige. Bij mij stopte het complete systeem, alleen de radio deed het nog op 1 zender. voor de rest was het een zwart beeld. Mijn dealer heeft het gehele apparaat gedemonteerden er tijdelijk een ander (niet in mijn venga passend) systeem in gemonteerd. Na 6 weken was het nieuwe systeem gearriveerd en weer keurig gemonteerd. Zo kan het dus ook. Sucses Willem Netjes geregeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benv Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Ik zit dus gewoon tewachten de dealer heeft zelfs na een verzoek van ons geen tussen oplossing. Gaat dus lekker hier in het Westland Expeuk Wanneer is de nieuwe bij jou geplaatst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Jammer dat je dealer geen leuke oplossing heeft voor je net als van expeuk leuke naam overgens is tie toevallig gestopt met roken haha. Vedient geen schoonheidsprijs als de goede service van expeuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
expeuk Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Ik zit dus gewoon tewachten de dealer heeft zelfs na een verzoek van ons geen tussen oplossing. Gaat dus lekker hier in het Westland Expeuk Wanneer is de nieuwe bij jou geplaatst. Sorry voor de late reactie,( ik kijk maar af en toe) maar het apparaat ging kapot na een gedownloade update van Kia. Dat was in november. 6 weken later kreeg ik het nieuwe apparaat. Voor betominice. Inderdaad , ik ben gestopt met roken (in 2000 geholpen door een hartinfarct). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts