yor Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Heb een kia joice bj 2000, rij nu al 8jaar gemiddeld 30000p/j. Heb nu 320000 op de tellerstaan, moet zeggen heb weinig problemen tot nu toe gehad. Maar de laatste tijd begint het te stotteren,hikken bij het optrekken in ,zowel in de 1e en de 2e versnelling. Trek gewoon niet goed op dus. Als het warm is dat wordt het het probleem minder, maar gaat niet weg. Heb nw bougie en kabel vervangen. Help!!!!!!!!! Quote
Martin Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 Heb een kia joice bj 2000, rij nu al 8jaar gemiddeld 30000p/j. Heb nu 320000 op de tellerstaan, moet zeggen heb weinig problemen tot nu toe gehad. Maar de laatste tijd begint het te stotteren,hikken bij het optrekken in ,zowel in de 1e en de 2e versnelling. Trek gewoon niet goed op dus. Als het warm is dat wordt het het probleem minder, maar gaat niet weg. Heb nw bougie en kabel vervangen. Help!!!!!!!!!Heb enkele jaren geleden ook joice gehad met dit euvel , bleek toen de bougie kabelboom te zijn.Succes Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.