erik m Posted February 17, 2013 Posted February 17, 2013 Hallo, Ik heb een vraagje ,ik heb een kia rio design edtion 2013 Ik ben tot nu toe zeer tevreden met deze auto,alleen staat de boordcomputer/klokken oor van deze auto in het duits talig kan deze ook in het nederlands talig worden gezet. Quote
xtra40 Posted February 17, 2013 Posted February 17, 2013 als het goed is heb je de zelfde instrumenten paneel als het superpack en dan staat er dit in je boekje Quote
erik m Posted February 17, 2013 Author Posted February 17, 2013 als het goed is heb je de zelfde instrumenten paneel als het superpack en dan staat er dit in je boekje als het goed is heb je de zelfde instrumenten paneel als het superpack en dan staat er dit in je boekje Heb jij zelf ook ook deze in het Nederlands staan dan want volgens mij dealer kan het in verschillende talen maar niet in het Nederlands. Quote
xtra40 Posted February 17, 2013 Posted February 17, 2013 klopt bij mij staat hij in het engels net als bij iedereen denk ik zo Quote
Recommended Posts