Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Luc... Hm... De iTouch uitvoering! Voor welke kleur ben je gegaan? Hoe lang heb je op je wagen moeten wachten.

Zelf heb ik de bestelbon op 9 januari ondertekend voor mijn iTouch 1.7 CRDi... Maar ik moet nog wachten tot midden april....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Hoi Luc... Hm... De iTouch uitvoering! Voor welke kleur ben je gegaan? Hoe lang heb je op je wagen moeten wachten.

Zelf heb ik de bestelbon op 9 januari ondertekend voor mijn iTouch 1.7 CRDi... Maar ik moet nog wachten tot midden april....

Ik koos voor het Dark Grey. Besteld op 13 januari en stond rijklaar in de garage op 12 februari, terwijl de levering voorzien was voor week 10 (begin maart - half maart)

Geplaatst

Ik heb er wel bij vermeld dat het niet dringend was, omdat ik anders nu nog eerste winterbanden met velgen wou bij kopen. Deze aankoop kan ik nu uitstellen tot komend seizoen.

Dark grey.... Heel knap. Zelf ben ik voor een lichtere kleur gegaan omdat dit niet o vlug vuil "ziet" :-)

momenteel rij ik nog met een zwarte Opel Astra break...... man o man.... Dat poetsen is er teveel aan

Sent from my iPad using Tapatalk ***myrom***

Geplaatst

Hey Luc,

welkom in onze club,van harte gefeliciteerd met je aankoop,is een goede keuze :tt1:

ikzelf rij ook sinds 7/2012 met de iTouch versie van de Sportage en na 15.000km zijn we er nog SUPER tevreden mee.

Vooral op zijn Look raak je niet uitgekeken,liefde op het eerste gezicht en nu nog steeds!

Qua comfort is het voor ons helemaal ok en technisch nog geen problemen mee gehad.

persoonlijk kon de LG navi/audio beter,qua connectiviteit dan toch.

Zeer soepele motor,de 1.7cdri 116pk,loopt als een zonnetje

Verbruik valt ook goed mee.

En by the way,toch niet gekocht bij Kia  in Zottegem?

Daar leveren ze superrap en geven ze super kortingen.

groetjes skoebidoe (Mike)

Geplaatst

@myrom

Nog effe geduld,de jouwe is in aantocht ..................... :taz:

Jaja.... Nog 41 dagen Mike :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...