theomonika Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Jij heb toch de software die je er bij krijg van de radio .? Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Ja maar dat was een verouderde en niet Nederlandse versie. Later heb ik volgens mij de Nederlandse q3 erop gezet. Das toch de nieuwste? Quote
theomonika Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Q3 zijn de kaarten en volgens mij had jij die verouderde software er op om dat hij bij jou iedere keer aan gaf dat je in Rusland zat met de nieuwe software Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Ja klopt. Hij vond de satellieten toen niet maar dat heb ik dankzij wat forummembers zelf op kunnen lossen. Er moest in de software wat toegevoegd worden en voila, draaien als een tierelier! Maar dan heb ik inderdaad de goede software met de nieuwste kaarten! Thanks Theo Quote
theomonika Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 oke onder tussen kan je de Q4 ook Downloaden dat zijn de laste van 2013 met alles er bij Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.