KwK Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Hallo na in diverse "kleine" auto's proef te hebben gereden, werd ik niet bij van het motorgeluid van de 3 en 2 cilinders kwam ik langs een kia dealer en dacht laat ik daar ook maar eens even kijken eenmaal binnen zag ik een zwarte picanto met oranje stoelen en dacht dat ziet er wel leuk uit dus maar eens een proefritje in een picanto 1.0 gemaakt, maar dacht dat zal ook wel weer niks worden en ik reed weg en niks geen hindelijk motergeluid dus op naar de snelweg en ff doortrekken naar 120 ik dacht niet slecht ik hoor weinig tot niks, en tot mijn stomme verbazing reed ik 120 in zijn 4 ? dus in zijn 5 was het nog beter dus de volgende dag een Kia Picanto 1.0 Design Edition in Grijs Metallic met Orange Innoskin bekleding gekocht nu nog 2 weekjes wachten tot hij binnen en rijklaar is alleen jammer dat die velgen niet als optie ook in 15 inch leverbaar zijn Grtz Pieter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Alvast veel plezier met de auto, en succes met wachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Welkom en veel plezier alvast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts