Rinuss Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Foto 1 Helemaal standaard Foto 2 en 3 Ramen zelf getint , Was moeilijker dan ik dacht maar dat is te zien aan de achterruit :$ Quote
Rinuss Geplaatst 2 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2013 Subwoofer erin, Navigatiesysteem zit er in Originele radio staat tekoop aangeboden, Geintresseerden kunnen een privebericht achterlaten. Mistlamp en achterruitrij licht vond ik afschuwelijk dus heb ik zwarte lampfolie overheen geplakt. Quote
Rinuss Geplaatst 2 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2013 Inmiddels ook xenon verlichting geplaatst 6000k En led kenteken verlichting. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Foto 1 Helemaal standaard Foto 2 en 3 Ramen zelf getint , Was moeilijker dan ik dacht maar dat is te zien aan de achterruit :$ nou moet zeggen dat het er toch nog wel netjes opzit ik weet wat een rot klus het is je denkt dat doe ik wel even maar dat valt vies tegen heb je al geprobeert het te krimpen met een fohn dat zie ik die plakkers bij ons altijd doen ?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.