PicantoXRB Posted March 4, 2013 Posted March 4, 2013 Beste Kia leden, Ook ik na jarenlang andere merken te hebben gereden uiteindelijk gevallen voor de charmes van de nieuwe Picanto. Met zijn stoere led-verlichting en brutale rode bies in de gril (het is een 3-deurs) een heel aardig wagentje voor die prijs. Ik hoop er de komende jaren veel plezier van te hebben en op dit forum leuke dingen te lezen en te leren om mijn Kia nog leuker te maken dan hij al is! Groet, Stef 1 Quote
Jim Brouns Posted March 4, 2013 Posted March 4, 2013 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
xtra40 Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 Welkom hier op het forum Stef en er is genoeg te lezen hier op het forum voor je ik hoop dat je veel plezier heb van je nieuwe picanto maar ik denk zo maar dat dat wel gaat lukken Quote
Baggio Posted March 7, 2013 Posted March 7, 2013 Van harte welkom, geniet van je nieuwe bolide. Quote
Recommended Posts